Jump to content
Ancient Clan

Sledgstone

Administrators
  • Content Count

    22,802
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    235

Everything posted by Sledgstone

  1. Sledgstone

    Bleach - Current Episodes

    *grumbles* i feel so left out.
  2. Sledgstone

    Berserk (merged)

    they explained it in the manga and it was left out in the anime. besides, if i remember it right, the guy had it coming.
  3. Sledgstone

    Berserk (merged)

    Gutts is the shit. now that you've seen half the series, look at the Berserk avatars i added a while back.
  4. Sledgstone

    Usopp vs. Merman

    friggin editing. GO USOPP!
  5. Sledgstone

    evangelion

    i'm just glad it'll be on thursdays. http://www.ancientclan.com/content/view/279/85/
  6. Sledgstone

    Teen Titans

    new eps!? excellent.
  7. Sledgstone

    Advent Children release date

    Off Topic: yep, double posting is making a reply after your own. let someone reply first, then add post something else, or just edit your last post.
  8. Sledgstone

    who is your fav

    For me its Luffy, then Zoro. They are the dudes.
  9. Sledgstone

    Advent Children release date

    you can pre-order them just about anywhere. rightstuf, bestbuy, circuit city, amazon, etc. http://www.rightstuf.com/cgi-bin/catalogmgr/88yD497=WctDT5w5df/browse/item/66563/4/0/0 *edits* no double or triple posting! http://forums.ancientclan.com/faq.php?faq=posting#faq_doubleposting (edits) http://forums.ancientclan.com/showthread.php?t=3111 Delayed.
  10. Sledgstone

    for all you ninja lovers out there...

    thats hot! way to go dubie!
  11. Sledgstone

    which language?

    the Fruits Basket dub was excellent.
  12. Sledgstone

    Advent Children release date

    i should pre-order this. btw neo, don't double post.
  13. Sledgstone

    which language?

    ROTFLMAO! X'D
  14. Sledgstone

    which language?

    its because i watched the dub first. X'D i swear if you watch something in english before the sub, you'll associate the voice with the face. and i dunno why, but i love kaname's english voice!
  15. Sledgstone

    which language?

    DBZ's Goku J-voice is horrible, while Krillin's english voice (first couple seasons) was truely amazing. X'D i prefer subs mostly because of the vocal reactions. even tho i don't understand the language their speaking, i can pick up the j-voice actor's reactions and emotions alot better than most english va's. now don't get me wrong that english va's suck or anything, the main reason their almost always off is because of the tranlation bridge. they have to add or take away words or even change entire sentances to get the word/lip movement timed right. so yeah.. in most cases i feel the english VAs could do alot better if someone more competent was translating and timing the dialouge. if you take into consideration what i just said, i prefer sub over dub more because after watching different series in both formats, i can highly associate dub with "edited" As for Slayers, Gourry's english VA just plain sucked. how can you screw up screaming a name? easily done for gourry. LINAAAAAAA! Decent dubs for me include: Gundam Wing, Fullmetal Alchemist, Fushigi Yugi, Outlaw Star, Full Metal Panic. Horrible dubs for me include: Slayers (even the music sounded screwed up sometimes), One Piece is way off but still funny, InuYasha is starting to fall into this category. i'm sure i have more, but i can't think of them all right now.
  16. Sledgstone

    product placement or inspiration

    i wonder if luffy drinks sam adams. X'D
  17. Sledgstone

    Saturday morning episodes (4Kids)

    boooo! the edited version gave me the completely wrong impression! the edited version showed shanks telling meehawk he wasn't going to let him leave alive with an evil glare... the unedited version showed shanks telling mehawk he wasn't going to let him leave like he was.. then the scene changes and shanks is getting plastered with mehawk! they're pounding away massive amounts of ale and shanks is telling mehawk he can't leave until hes drunk. they're buddies.. i feel mislead.. i should take a screenshot. X'D
  18. Sledgstone

    Saturday morning episodes (4Kids)

    If you don't watch the Saturday morning eps, stop reading now. until CN can catch up to the current episodes on 4Kids, this topic can be used for the newest episode discussions. tomorrow luffy will be fighting arlong. i've been wanting to see this damn fight for the past month.
  19. Sledgstone

    4kids editing

    yeah, arlong is in the 40s range.
  20. Sledgstone

    who is your fav

    for me, its Luffy, Zoro, then Nami. mmm... Nami..
  21. Sledgstone

    4kids editing

    yeah, its not right to promote smoking via anime characters. all they do is stereotype sanji as the "cool smoking guy" so they throw a lolly pop in his mouth like people won't notice him ashing his candy.
  22. Sledgstone

    4kids editing

    we're still in the 40s. must watch more.
  23. Sledgstone

    4kids editing

    we can't post links to bittorrent sites, its against forum rules.
  24. Sledgstone

    Saturday morning episodes (4Kids)

    nope, our saturday morning lineup has never been pre-empted (sp?) yet. btw, i pretty much summed up the whole foxbox/4kids thing here: http://www.ancientclan.com/content/view/51/85/ X'D
  25. Sledgstone

    Full Metal Panic: The Second Raid

    finished episodes 3 & 4.. this anime is so damn serious and violent! it makes the first series of FMP look like care bears.. i guess fumoffu is like a counter balance, funny gimics and laughter.. and then second raid comes along and boom!
×