slippers

AC Elite
  • Content count

    2,008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

1 Follower

About slippers

  • Rank
    Mako Energy
  1. good job at trolling that manager. at least he was honest
  2. yikes that's brutal. i would have at least stayed one more week to get a free forklift training though. who knows it might come in handy one day I remember seeing this episode of Undercover Boss where warehouse workers simply collapse from heat exhaustion because they have no running a/c and they have to pay for a bottle of water. scary part was despite camera was rolling, managers there didn't give a crap. lol. <<<I asked my boss.. "umm.. I don't know what to tell these people about these serious issues. Are you sure a temp is right for this job?" Boss: "I'm sure everything will be fine. How difficult can 'Bob's' job be? I swear he just sits on his ass all day browsing the internet. Ask Jolene if you need any help." Me: "Hey Jolene, what in the hell should I be telling these people?" Jolene: "Well I would tell this person.. blah blah and this person.. and this.. (actual decent advice)" Me: "Ok, thanks, I'll see what they say. btw, how long have you been working here?" Jolene: "1 week. I'm a temp too." Me: "Wow. Don't you think this is the worst position to fill with temps?" Jolene: "Absolutely. This place is a disaster." I worked at that place for 1 1/2 weeks. That company filed for bankruptcy within 5 years. When I heard about it, I wasn't surprised in the slightest. >>> HAHAHA X'D Me: "Hey boss, how long have you been working here?" Boss: "1 week. just got promoted from package sorting"
  3. cool. what did you do there? did you drive forklift and stuff? I spoke to someone who worked at a warehouse before and he told me they only gave him two days of work. and every week, his schedule was different like one day he can work monday and wednesday, next week, he can work tuesday and friday etc., giving him no room to get a 2nd job and he didn't know when his paycheck gonna come each week. ouch. they built a new warehouse a couple miles from my home not too long ago. but i didn't give a good look but i think they are for distributing mechanical parts. no sign of hiring. their alleys(?) are open but it's always empty though. but yeah driving forklift sounds fun.
  4. thanks! when i applied, i told them i wanted to do interstate (to have better chance of getting hired). but it'd be awesome if i could do local/state. but right now, i got this as a back up. i needed some kind of skill, just incase something happens at my current job, get laid off or whatever. i'm thinking about getting a part time job maybe as a class B driver, or get a bus endorsement (which requires another road test). one of my coworkers has a sidejob as a plumber helper and he said he made $150 just changing waterheater working only 3 hours. that motivated me to get my CDL in the first place because i'm not that young anymore lol, hopefully i can learn other trade too.
  5. i passed my (CDL class A) road test today. so happy :D. watched so many youtube videos about trucking that i actually learned how to pass driving big rigs and getting my license (plus playing euro truck simulator video game helped lol). instructors from trucking school that i went to had little to no help because of limited time and being busy/stressed out etc (they had only two working trucks, only an hour a day training/practiced for 2 weeks..8 to 12 hours total..not enough time imo), although i can't blame them since DPS is two months behind their regular road tests as there are so many people applying for their CDL. economy man, still sucks for lot of ppl. just couple examples what it's like to expect during road test: https://www.youtube.com/watch?v=MqK8jKSDCGs https://www.youtube.com/watch?v=wvWgTJve6-s
  6. It's on Netflix. Korea(called Joseon then)'s Yi Soon Shin defeats 300+ Japanese warships with only 12 during Japanese invasion of Korea in 1500s. Despite imprisonment, torture and hatred from his own King and jealous politicians, he accomplishes what needs to be done. i use to have a piggy bank turtle ship when i was a kid lol..
  7. From the album Louie

  8. From the album Louie

    got this one yesterday. ruger lcr .38. a bit costly but only downside is it makes little rattling sound when it is handled. own 2 other revolvers..taurus 85 ultra lite is what i have in a holster.
  9. From the album Louie

  10. From the album Louie

  11. From the album Louie

  12. can't believe they attacked a family with a wife and a little baby. doesn't matter if they knew it or not,because the windows were tinted. slashing his tires after purposely blocking the suv on the road, "bumping' it on purpose, expecting him not to retaliate. a little saidstic to say but glad one of them was paralyzed for life and he got what he desereved.
  13. Lucky you get presents at least. My birthday is also close to Christmas so I get nothing lol Happy B.
  14. I think I've been watching too many kitten/cat videos on youtube recently, forgetting how bad and costly it was when I had my old cat, it's slowly losing my interest of having a cat again. Thanks for the help though. Someday I would like to get one, but right now, I don't think it's a good time for me and it would be unfair to that kitten/cat as well.
  15. Eee that's gross. I prefer female cats anyway lol Only pet store here I know is at the mall but they sell kittens at $300-400. ; Petsmart gives away cats for adoptions but I'm still thinking about it. Some of them have been returned so something might be wrong with them. Plus my previous cat had fleas (and parasites) and they only liked my blood so that's another downside, but yea smell can be a big problem. Hmm.