Sledgstone

Administrators
  • Content count

    22,641
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    214

2 Followers

About Sledgstone

  • Rank
    BBQ Addict
  • Birthday December 26

Public / Shared Information

  • Favorite Anime
    One piece
  • Favorite Game
    Lunar Silver Star Story
  • Favorite Movie
    Avengers
  • Favorite Book
    Servant of the Bones
  • Currently Watching
    Test

Recent Profile Visitors

111,471 profile views

Single Status Update

See all updates by Sledgstone

  1. I'm going out to vote today. I bet Trump will win NY because Cruz is too religious for the majority of this state. Bernie might win but I hope not. Everyone that is "feeling the Bern" and go out to vote for him will "feel the burn" when they realize all the free crap he's promising is all a pipe dream that will never pass through congress. If he gets to be president it'll be another 4-8 years of Obama 2.0 imo.

    1. DeathscytheX

      DeathscytheX

      Bernie seems like a nice guy, but he's way too socialist. I really don't like Cruz, he's a big fake. I think he's pandering to Christians more than he really his himself. If he was the noble person he claimed to be, he'd suspend his campaign since he has no chance of securing the nomination w/o a contested convention. He doesn't have a prayer of winning the general. 

    2. Strider Hiryu

      Strider Hiryu

      Honestly we're fucked no matter who wins it's all just a matter of who you're willing to put up with, Obama 2.0 or Trump (both bad choices but who's the lesser evil?).

    3. Sledgstone

      Sledgstone

      Hillary won NY. I don't think we'll get Obama 2.0 with her even tho the media might say that. The biggest issue is congress. Obama wanted big sweeping changes and it ended with congress negating almost everything he said he wanted to do. Bernie would have been the same. Big sweeping changes and 4 years of congress saying no. Even if it was all democrats in the majority I still doubt Sanders would get any major support for the things he wanted to accomplish. Regardless tho, even if Hillary was president, if the majority of congress is still republican nothing would get done again. And democrats are lazy about going to vote in non presidential elections. Within 2 years a big chunk of republicans will take over congress again regardless of the outcome of the elections this year. At least thats the track record for the region I live in. I remember about 5 years ago the republican woman representing my area basically put a stop to a high speed rail plan in upstate NY all by herself because it "would have been a waste of taxpayer money" yeah.. who needs rich NY city ppl jumping on a train for a 2 hour trip to spend money vacationing in the tourist locations by the fingerlakes or going to rochester, buffalo or the rest of the state.. nah. But instead we got wide sweeping tax free land options for a massive area of prime city real estate for corporations.. all while the local people got their property tax jacked up massively. I still think a good chunk of politicians are corrupt and getting payoffs for crap like this.

    4. Show next comments  9 more